måndag 30 november 2015

Slutfas i höstsäsong


Nu börjar julen närma sig. Minna Krook Dans har några få föreställningar kvar att spela. Vi har gett imponerande 176 föreställningar detta år 2015. Mest har vi spelat Fsunan och jag, men också klassikern Borta! Och vår föreställning för bebisar Ah hallo bebis. Vi gav också Faunan och jag -för oss som tål lite mer, en vuxenversion av Faunan...det var väldigt läskigt och roligt. Jag är så glad för mina fina medarbetare som gjort allt detta jobb tillsammans med mig.
Kerstin Abrahamsson
Elin Hallgren
Inger Kolterud
Anna-Karin Rapp
Per Sjögren
Andrea Svensson
Och alla som förstärkte kvällsföreställningen Ina Ghai, Tomas Hirdman, Magdalena Skarp, Håkan Calmroth, Ulriqa Fernquist och Thomas Eriksson!
Fin Advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar